Här kan du göra inlägg om du skulle känna för att anordna en träff med kort varsel. I klubben finns ett antal personer som kan hjälpa dej och vi stödjer även dig ekonomiskt tex. för köp av kaffe med mera
#1412
Hej jag var på AUTOMOBIL CLASSIC CARS 2006 idag som var en otroligt trevlig tillställning
tyvärr var det endast en !!!!
Triumph spitfire med plus en TR5:a inne på området.
sedan stog tyvärr den finaste bilen på Parkeringen utanför en Herald conv.
Själv fegade jag ur då jag inte orkar lyfta på plåttaket på min Herald 1200 lim då det duggregnade kl 08:00 på morgonen när jag stack hemifrån.
Ja jag vet att taket alltid skall vara på, får höra det som oftast
fast i min ägo kommer det aldrig att komma på igen.
så vet ni vart att finna en Tristan topp så gör ni mig mycket lycklig igen...
bilderna finns att beskåda här:

http://herald.se/ACCS2006/


/Daniel
#1413
Snyggt jobbat, fina bilder. Verkat har varit en riktigt trevlig träff. Jonas fegade väl ur lite när han parkerade på utsidan :-D
Senast redigerad av janne andersson den 2006-08-27 12:05, redigerad totalt 1 gånger.
#1414
"Jonas fegade väl ur lite när han parkerade på utsidan"
ja eller så kom han sent dit och blev inte insläppt :(

jag försökte skapa ett galleri på forumet men det verkar int esom galleri programmet gillar mig
jag lyckades inte skapa något.
jag efterlyser en liten guide hur att göra
då jag verkar inte förstå hur att göra.
/D
#1415
Hej Daniel!

Jag har märkt att det är lite svårt att hantera gallerierna. Jag skall försöka skriva en guide ikväll efter jobbet.
//BjörnE

Korr: Jag har fullt upp den här veckan på både dagarn och kvällar, därför har jag inte hunnit lägga upp någon guide ännu. Det kommer upp en guide i helgen.
Senast redigerad av bjoer751 den 2006-08-30 23:12, redigerad totalt 1 gånger.
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]