Annonser för bilar, motorcyklar, saker till salu.
Kategoriregler: Var noga med att ange alla detaljer du kan om det du vill sälja.
På till salu-annonser är prisuppgift ett måste. Om det inte finns, kommer annonsen att raderas.
By LeifP
#11048
Annonsen är inlagd för medlems räkning

Kontakta Åsa Persson (se kontaktuppgifter nedan)
Bifogat 2 bilder under bilagor

Pris:
115 000 kr.
Beskrivning:
Nu är det dags att sälja min kära Spitfire.

Bilen är väl omhändertagen och servad kontinuerligt i enlighet med vad som krävs för ett entusiastfordon av den här kalibern. Bilen är direktimporterad från Storbritannien och renoverad i Sverige efter konstens alla regler. Mycket är nytt och bytt, och senast
i raden av uppdateringar gjorda inom de senaste åren är: • Nya sidorutor. 2017. • Brytarfri tändning. 2018. • Ny bränslepump. 2018. • Ny framruta. 2018. • Slipning och lackning av ratt. 2018. • Ny startmotor, generator, kondensator och batteri. 2018. • Ny
cab + lackad cabställning. 2019. • Nyrenoverade bakbromsar (nya cylindrar, trummor, klossar, slangar m.m.). 2019. • Nya bromsskivor och bromsklossar fram, samt genomgång av slangar. 2019. • Nya luftfilter. 2020. • Ny reglerventil för varmvatten/kupévärme +
diverse kylslangar. 2020.

* Rostfritt avgasrör med dubbla pipor. Bilen är i mycket gott skick och utseende för sin ålder och måste upplevas i verklighet. Nybesiktigad maj 2021 - mao 2 år godkänd körning. Bilen är under vinterförvaring i Västergötland och finns åter i Stockholm maj månad.
Visning enligt överenskommelse.

Säljes av: Åsa Persson tel: 070-2017633
asa.ida.persson@idap.com
Bilagor
spit1.png
spit1.png (1.45 MiB) Visad 2909 gånger
spit2.png
spit2.png (753.37 KiB) Visad 2909 gånger

Hejsan allihopa! :) Jag letar efter en triumph s[…]

Ta ur startmotorn ur Spitfire MK3

Minnet är ju kort, men visst måste ma[…]

Hej Har tagit på mig att renovera en Triu[…]

Triumph GT6 i delar

Jag ger upp mitt renoveringsobjekt. Triumph GT6 Mk[…]