Diskutera klubben, vår verksamhet m.m.
By LeifP
#5690
Hej
Vi saknar många "kändisar"... Har ni glömt bort att det är dags för Sommarträffen?
Formellt gick anmälningstiden ut i fredags, men vi kommer att forsätta att ta emot anmälningar ett tag till.
Dock är vi tacksamma om ni anmäler er så fort ni bara kan, för det underlättar vår planering.

För IT2012
Leif Persson
Användarens profilbild
By janne andersson
#5691
Jag har efter 10 ITD under 11 år tagit Triumphledigt i år.
Har blivit svårt smittad av offroadkörning och för närvarande är det bara Land Rover i huvudet.
Kommer förstås att vara på Nostalgifestivalen på Tånga hed, förhoppningsvis med min 2000.
By Panzer
#5693
Har jag anmält mig?
//
JEK
By LeifP
#5694
Hej Jonas.
Nej, jag hittar inte dig i listan. Såvitt jag kan se så är du inte anmäld.
mvh
Leif
Användarens profilbild
By Bror
#5695
Hej alla ni som ännu inte anmält sig.
Förmodar att ni avvaktar väderutsikterna för drygt 1½ månad framåt i tiden - men jag kan ha fel förstås.

I alla fall så vet jag hur det underlättar planeringen om deltagarna anmäler sig i god tid. Efter ha planerat och genomfört två st ITD (2004 och 2009 = 25-års resp 30-årsjubiléerna av klubbens grundande) med tacksamt bistånd från flera Triumphaägare i Skaraborg så vet jag att andelen logistik- och planeringsarbete minskar ju fler som anmäler sig i god tid - man behöver liksom inte planera/spekulera med så stora marginaler då. Och nu är det på det viset att betydligt fler har bokat boende på Marieborg än vad som motsvaras av antalet anmälda ekipage till träffen - och det även om man räknar 2 personer och t.o.m fler i en del bilar...?

Vi ses i Norrköping 27-29 juli.
/Bror H
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]