Ett litet tillägg till Mats svar (som helt korrekt konstaterar att enda vettiga vägen är att byta till ett "overdrive kit") är att
enklast = låta en renoveringsfirma (t.ex. Morgan på Benneths) göra konverteringsjobbet
billigast = göra konverteringsjobbet själv
Enklast
OCH Billigast finns inte.
Parentetiskt kan jag tillägga att jag en gång i ungdomen faktiskt har gjort en komplett konvertering (i min dåvarande Spitfire Mk3)
UTAN att köpa in ett komplett kit - jag köpte istället undan för undan de delar jag upptäckte att jag behövde för att få bytet till / montaget av min sprillans nya överväxellåda att funka - och
det blev varken billigt eller enkelt! Och jag hade ändå fördelen av att det på den tiden fanns en Triumph-bilhandlare på cykelavstånd från min bostad/garageplats - som snabbt kunde få hem alla de där underliga reservdelsnumren jag beställde...
Tur att man var ung och naiv och inte (då) insåg hur idiotiskt man agerade.