Diskutera klubben, vår verksamhet m.m.
By elfbe
#4685
Hej Webmaster!
Vad har du tänkt på när du gjort Hemsidan?
Det finns ingen övergripande information, eller också är den gömd så man inte hittar den.

Tänk dig att en bilägare är intresserad av en Triumphmodell och söker och kommer till Triumphklubben. Det som då kommer upp är en forumsida! Ingen information om klubben etc.eller var man vänder sig för att kunna få upplysningar.
Hur får man tag i de ledande posterna i Klubben och e-mailadresserna till dessa?
Var är sidan för Sälj/Köp?
Kära Webmaster och Styrelse vad har ni tänkt på?
:?
Hoppas att ni gör en ändring! Detta är vårt ansikte utåt!
Hälsningar Bertil
Användarens profilbild
By Odd
#4686
"Tänk dig att en bilägare är intresserad av en Triumphmodell och söker och kommer till Triumphklubben. Det som då kommer upp är en forumsida!"
Nja Bertil, om du hade läst informationen om hackerattacken hemsidan drabbades av för ett tag sedan ( "hackade" ) så hade du nog förstått problemen... Våra nätansvariga har jobbat rätt intensivt på ideell tid (av naturliga skäl utan att det synts utåt) med att försöka återskapa en fungerande hemsida (de passar dessutom på att byta operatör eftersom vår hittilsvarande inte riktigt motsvarade vad vi väntade oss). Den dyker upp igen när dom är klara. Det som snabbt visade sig enklast att åter få liv i igen var Forumet - så det sjösattes så snart det var klart/möjligt, resten kommer när det är moget för presentation... Jag har sett en beta - det blir bra!
triumph gt6 mkI bakre kofångare

har et sätt kofångare bak med bär […]

triumph gt6 mkI bur sökes

någon som har en bur liggande som jag f&arin[…]

Söker främre stötfångare till[…]

Bensintank Spitfire Mk2

Söker efter en hel bensintank. Min har flera […]