Här kan du göra inlägg om du skulle känna för att anordna en träff med kort varsel. I klubben finns ett antal personer som kan hjälpa dej och vi stödjer även dig ekonomiskt tex. för köp av kaffe med mera
By Panzer
#527
Hej !
Kan vi inte försöka att få ett stort deltagande från Triumph Club of Sweden på Svenskt Sportvagnsmöte på Knutstorp i år?
Kolla på http://www.mgcc.nu där det även finns möjlighet att anmäla sig till bla rallyt.
Jag tycker det skulle vara trevligt att träffas innan rallyt över en fika för att sen i samlad trupp ge sig ut på vägarna.
För ev mer info ring mig 0708-362699
Jonas
Användarens profilbild
By Odd
#529
Det är en bra idé
- synd bara att Knutstorp ligger så himla långt bort. Det är ju nästan halvvägs till Alperna, och då åker jag nog hellre dit...
:P

Men för de som bor i området så är det en utmärkt idé! Åk dit!
By Panzer
#530
Hej Odd !
Du kan väl pausa på Knutstorp på din väg till Alperna.....
JEK
Användarens profilbild
By Odd
#531
Jag önskar jag kunde komma ens halvvägs till Knutstorp - det ser ut som om motorn måste ur igen! Inte kul...
[Generatorn tittar upp sådär en 3 cm ovan huvlinjen, dvs Hål, Bula eller Helt ny approach...]
:cry:
Användarens profilbild
By janne andersson
#533
odd skrev:Jag önskar jag kunde komma ens halvvägs till Knutstorp - det ser ut som om motorn måste ur igen! Inte kul...
[Generatorn tittar upp sådär en 3 cm ovan huvlinjen, dvs Hål, Bula eller Helt ny approach...]
:cry:
Sätt på ett scoop, så kan jag sponsra med ett par tärningar för backspegeln :lol:
By Panzer
#581
Hej igen !
Ingen har hört av sig.....
Jag bjuder på fika vid starten på torget i Eslöv....
JEK
0708-362699
By Panzer
#654
Hej alla trötta "Sportvagnfantaster"???
Ni missade ett trevligt rally på cirka tio mil...
Roliga och spännande tävlingar där tex Jari Tabell blev trea i sin Spitfire bakom "Mygga" Nilsson och en annan Lous Elan, han hade ett helt koppel av Elaner, Porschar och Jaguarer efter sig...
Hoppas att någon annan från klubben deltar nästa år, TR klubben var representerade med en hög bilar, jag kommer i alla fall att åka mitt sjuttonde rally i rad nästa år!
JEK
Ps kolla in resultat och bilder på http://www.mgcc.nu
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]