Allt som har med Stag att göra
By 63love
#5143
Jag renoverar Stag, finns det någon Stag runt Stockholmsområdet? Tack John
Användarens profilbild
By Odd
#5144
Visst finns det det.
Om du tittar i medlemsmatrikeln så hittar du namn och telefonnummer till minst tre stycken.
By 63love
#5146
m inte medlem ännu men jag pratade med någon på ett möte och fick ett nummer av en engelsman som hade en, men den hade sålts för två år sedan så jag behöver lite namn och nummer som jag inte har den här boken. tack John
By Mats Nilsson
#5147
63love skrev:m inte medlem ännu men jag pratade med någon på ett möte och fick ett nummer av en engelsman som hade en, men den hade sålts för två år sedan så jag behöver lite namn och nummer som jag inte har den här boken. tack John
Klubben är öppen för alla och jag är säker på att det inte tar särskilt lång tid från att du betalt medlemsavgiften
tills du har medlemsmatrikeln. Kanske finns det någon Stag-ägare som läser ditt inlägg och hör av sig till dig,
men informationen i medlemsmatrikeln är klubbintern information och bör så förbli.
Lycka till med renoveringen!
By stag77
#5936
Har precis sätt det här!

Jag har en Stag från 1977 men bor i Linköping. Jag har flera delar som jag vill sälja.
Kanske jag kan få email-address eller tel-nummer till 63love???
Alan
Användarens profilbild
By Odd
#5937
Nja,
den där John Love är fortfarande inte medlem...
Men med ledning av hans angivna namn och hemvist i konversationen nedan så gissar jag på:
(Från Hitta.se) "John Richard Love - Adress: Åldermansvägen 1, 141 39 HUDDINGE - Mobil: 073-510 97 23"
By stag77
#5938
Tack för detta. Har lämnat ett meddelande på mobilnumret.....
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]