hej MATS och PANZER .
jag tackar som ödmjukast för den info som ni har framfört.
jag tror mig ha löst dilemmat då jag nu håller på att leta efter den som heter m100.
så här ligger det nog till .
Lucas m35G är det inte till min efter som den har stödlager i sprängkåpan vilket min inte har , 2m100 den som satt på min tillhör tr6 enl listorna .
M418G är till tr 2000 till april 71om jag har fått det rätt . min är 72, såg just att jag inte sagt det förut ber om ursäkt .
skimset som som nämns mistänker jag är till tr6 vid användandet av m100 den som bör vara till min 2000 då den verkar ha 40 mm om man mäter från bult flänsen till yttre kant på drevet och efter som tr 6ans 2m100 har 30 mm vid samma mätning så behöver man flytta ut den med ett skims ca 5-10 mm vid användande av m100 .
jag hoppas att ni förstår vad jag försöker att förklara .
nu både hoppas jag och förväntar mig givetvis att ni rättar mig om ni ser att jag har fått nått galet .
så vet ni någon som vill ha en 2m100 till en tr6 säg till för den har jag ingen användning av och då är det bättre att den som behöver den får den ända kravet är att dom betalar frakten eller har en som heter m100 att byta med om jag inte har hittat en . om så är fallet betala frakt och den är din
jag tackar åter igen för info och ber att få åter komma med slutsvar för nu har jaktsäsongen på m100 börjat så ner med bössan från väggen ,,,??.. ursäkta börsen ska det vara . tusen tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack
med vänliga hälsningar HÅKAN