- 2023-07-23 14:08
#11920
Hej!
Jag köpte en spitfire i påsar för massor av år sedan. Nu har jag givit mig på renoveringen igen. Jag har plockat ner motorn, Jag tror bilen gått ca 14000mil det är små vändkanter i cylindrarna, vad kan man acceptera Det är som 2 pappers ark i tjocklek. Kan man horna bort så små kanter? värre är det nog med ena ventilsätet som ser bränt ut. Man borde kanske köra med en sätes brotch för att konstatera så det inte bara är koks som brunnit fast. Jag har letat lite på nätet efter brotch men hittar inte, är det nån som känner till.. Jag hittade ventiltätningar som jag tror passar, har fått hem 8st Elring 010.270
är det nån som använt dom? Om man skulle lämna in toppen för att få nya säten, är det nån som känner till vart man kan vända sig.
Jag köpte en spitfire i påsar för massor av år sedan. Nu har jag givit mig på renoveringen igen. Jag har plockat ner motorn, Jag tror bilen gått ca 14000mil det är små vändkanter i cylindrarna, vad kan man acceptera Det är som 2 pappers ark i tjocklek. Kan man horna bort så små kanter? värre är det nog med ena ventilsätet som ser bränt ut. Man borde kanske köra med en sätes brotch för att konstatera så det inte bara är koks som brunnit fast. Jag har letat lite på nätet efter brotch men hittar inte, är det nån som känner till.. Jag hittade ventiltätningar som jag tror passar, har fått hem 8st Elring 010.270
är det nån som använt dom? Om man skulle lämna in toppen för att få nya säten, är det nån som känner till vart man kan vända sig.