Annonser för den som vill köpa en bil, motorcykel eller något annat.
Kategoriregler: Ange så noggranna detaljer du kan om vad du söker.
#11558
Saknar blinkersglas B-stolpen Triumph 2000 1965 års modell. Har försökt köpa men inte hittat någon som har det till försäljning, Är intresserad av att köpa ett begagnat, helst med tillhörande packning. Alternativt om någon kan tipsa om var man kan få tag på ett från ett företag.
Bilagor
20210820_172145.jpg
20210820_172145.jpg (130.87 KiB) Visad 1481 gånger
#11559
Jag kan tyvärr inget om Triumph 2000 men en snabb sökning på nätet sa mig att vänster blinkersglas för B-stolpe har artikelnummer 513875 och om det stämmer (du har kanske en reservdelskatalog?) så finns det med i listan hos Mick Dolphin för £5.00. Höger fanns tyvärr inte men han kanske fått in det sedan listan skrevs, han köper upp från diverse gamla återförsäljare.
http://www.mickdolphin.co.uk/
Det är en genuin brittisk gentleman, mycket trevlig, som bara har NOS (new old stock) till Triumph. Nu var det många år sedan jag var på triumphträffar i England men hos honom var det en fröjd att stanna till och rota runt bland lådorna. Ibland hittade man något guldkorn och ofta billigare än nytillverkat, i de fall det överhuvudtaget fanns nytillverkning.
Det är åtminstone ett tips att kontakta honom och fråga.
Lycka till i ditt letande!
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]