Här lägger vi in fortlöpande information om våra projekt. Ladda gärna upp bilder i inläggen som visar vad som händer.
Du kanske har köpt en ny del som skall sättas in, eller håller som bäst på att byta golvet i bilen...
Användarens profilbild
By Lotta
#6052
Här kommer en liten uppdatering om det rullade projektet Harry! :-D

Fick en riktigt uppskattad julklapp av min sambo. Nya kofångare till "Harry"! :-D Åååhhh vilken skillnad det kommer att bli bara de kommer på!
Vi har inte hunnit fixa något med honom än i vinter, men här i Dalarna är ju vintern ganska så lång, så än finns det tid. Topplockspackningen + diverse andra delar ligger på hyllan i garaget och väntar.. och nu även kofångarna! :-D Så när allt har lagt sig med arbeten, andra bilpyssel osv så ska vi åka till garaget där Harry är i sitt vinterförvar och lyfta ur motorn och ta med den hem. Sambon ser fram emot det då det är sådan skruvning han tycker är roligt (oerhört glad att han hjälper mig).
Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg...
Harry är ett sk "rullande objekt". Han kommer inte att bli i toppskick på en vinter, ett år... Så länge det sker saker då och då så kommer den dagen då han blir som ny.. :-D

Ber om ursäkt att jag inte har lagt upp några som helst bilder här... Men har inte riktigt förstått hur jag gör än.

//Lotta & Harry
Användarens profilbild
By Sewe
#6059
Du får gärna skicka lite bilder och text till mig så lägger jag upp det på sidan ett!
Jag vill mycket gärna ha lite nytt material

//sewe
Webmaster
Användarens profilbild
By Lotta
#6060
Sewe skrev:Du får gärna skicka lite bilder och text till mig så lägger jag upp det på sidan ett!
Jag vill mycket gärna ha lite nytt material

//sewe
Webmaster

Det ska jag absolut göra :) Ska ta mig tid till det i helgen med hjälp av min sambo som lägger ner mycket tid på bilen. :) Återkommer. :)
/Lotta
Användarens profilbild
By Sewe
#6061
härligt, skicka till sewe@sewe.se direkt så lägger jag upp det. Behöver lite material, behöver ej vara så högtravande. det viktiga är att visa vad medlemmar gör och att vi får in lite erfarenheter å visar att vi faktiskt gör saker. är nog tyvärr dålig själv på att ta bilder på det jag gör >:(
Ha en fortsatt go vecka

sewe
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]