Här visas nya projekt upp.
Kanske undrar du om just din nya pärla har någon historia bland andra medlemmar i klubben - fråga på.
Eller, så vill du bara visa upp den snyggast, fulaste, galnaste, den som kräver mest arbete...
By OlleAkebrink
#10855
Tjena gott folk

Jag har råkat impuls köpa en 2000. Den är ganska trött Men har bestämt mig för rädda den så den iallafall blir laglig och körbar. Helt enkelt på en basic nivå för jag har absolut inga pengar att slösa. Den har stått ett tag så bromsar behöver ses över. Jag har väl allmän mek vana så det ska nog gå och lösa. Meen vart köper jag slitdelarna? Och om jag ska söka på Internet hur ska jag googla för att få mest träffar. Är väl först och främst bromsdelar jag är i behov utav. Typ bromsslangar band och hjulcylinder. Ja ni fattar! Engelska Ebay kanske är vägen att gå eller finns det några andra tips? Vet jag rädda en Renualt 4 laban för några år sedan. Fick beställa bromsar i Frankrike😂😂 Var lite mixter mer språket men det gick till slut

Bild
Användarens profilbild
By janne andersson
#10856
Jag brukar köpa hos RIMMERS, men det finns fler i UK. Ebay är guld. Generellt får man ha koll på fraktpriset, en del är hutlöst dyra med frakt och en del har bra priser.
By OlleAkebrink
#10864
Men så trevligt.

Kommer rulla på gamla Zender fälgar pga jag inte har råd med dyrare varianter

Bild
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]