Här kan du göra inlägg om du skulle känna för att anordna en träff med kort varsel. I klubben finns ett antal personer som kan hjälpa dej och vi stödjer även dig ekonomiskt tex. för köp av kaffe med mera
Användarens profilbild
By Henrik
#1929
Hej alla glada!

Har haft min bil ett par år nu och skulle gärna träffa lite andra intresserade.
Inget överambitiöst - bara träffas, titta lite på bilarna, snacka lite strunt,
fika/äta lite gott och naturligtvis ta en liten sväng med kärrorna...

Tid: Ganska snart...

Plats: Enligt överenskommelse...

Med vänliga hälsningar/

    Henrik
Användarens profilbild
By Odd
#1932
Du bör nog nämna vars du är...
[Eller ange postnummer e.dyl så kan intresserade leta på dig i Matrikeln som levereras till medlemmarna om några veckor...]
Användarens profilbild
By Henrik
#1933
Jovisst...jag bor i Huskvarna...men jobbar till och från i Falun...
Så någonstans i södra hälften av riket vore väl lämpligt!

Angående medlemsskap har jag frågat Sewe (hoppas det var rätt person)
om och hur man kan betala via internetbank. Id est hur informationen om
mig och bilen skall lämnas och vart pengarna ska...
Användarens profilbild
By Henrik
#1935
Hej Björn...

Jodå...det hade jag allt läst...mitt "problem" gällde internetbetalning...och hur informationen
då skall delges...men det har jag (förhoppningsvis...) löst med Odd nu...

Åter till orginalfrågan då;

Fika, någon..? ;)

Henrik
Användarens profilbild
By janne andersson
#1936
Här står alltid kaffehurran beredd :-D Annars så kan vi fika i Skövde den 12 Maj.
Användarens profilbild
By svempa
#1940
Tjena Henrik,
Det är klart vi ska fika och njuta av våra bilar. Jag bor i Jönköping, kör en Mk 3:a och delar garage med en TR4:a. Lacken har torkat på bilen och kaffet på Kroatorpet eller i Stugan i Stadsparken - eller helst på Lindströms på Torpa blir bara bättre när temperaturen stiger i april. Hör av dig!
/sven
Senast redigerad av svempa den 2007-04-02 22:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
By Henrik
#1941
janne andersson skrev: Här står alltid kaffehurran beredd :-D Annars så kan vi fika i Skövde den 12 Maj.
Skövde passar utmärkt...då min far bor i Mariestad åker jag oundvikligen igenom lite då och då. Något särskilt som händer den 12:e? Om inte så får vi väl se till att så blir fallet... ;)
Användarens profilbild
By Henrik
#1942
svempa skrev: Tjena Henrik,
Det är klart vi ska fika och njuta av våra bilar. Jag bor i Jönköping, kör en Mk 3:a och delar garage med en TR4:a. Lacken har torkat på bilen och kaffet på Kroatorpet eller i Stugan i Stadsparken - eller helst på Lindströms på Torpa blir bara bättre när temperaturen stiger i april. Hör av dig!
/sven
Är faktiskt inte alltför bekant med fiken häromkring ännu...så det är väl hög tid att göra något åt det! Fast just i detta nu verkar det som snön gör ett tappert försök att skrämma bort oss...

Annars är det bara att säga till när du fått ut kärran...min är redan luftad...och besiktigad...
Användarens profilbild
By Lars garage
#1953
Henrik skrev: Skövde passar utmärkt...då min far bor i Mariestad åker jag oundvikligen igenom lite då och då. Något särskilt som händer den 12:e? Om inte så får vi väl se till att så blir fallet... ;)
12 maj är vår vårträff, koll mer detaljer under fliken evenemang. En trevlig start på säsongen med säkert +10 bilar och veteranmarknad.

Mvh Lars
Hard Top till Spitfire MK4

Har en Hard Top till en Spitfire MK lV som den i b[…]

Här lärde jag mig något nytt, at[…]